середу, 14 липня 2021 р.

Нобелівський лауреат, родом із Золочева (до дня народження Роалда Гоффмана)

Народженому в Золочеві лауреату Нобелівської премії РОАЛДУ ГОФФМАНУ сьогодні виповнюється 84 роки! Всією Золочівщиною вітаємо науковця з Днем народження та зичимо йому здоров'я, довгих років життя й нових цікавих відкриттів! Приєднуйтеся до вітань!
Чи знали ви, що Роалд Гоффман не лише видатний хімік, а й… цікавий літератор, автор збірок поезій та кількох п’єс?
Будучи на вершині наукової кар’єри, у віці 40 років, він почав … писати вірші. Пояснюючи своє захоплення поезією, жартує, що то була "криза середнього віку". А захоплюватися поезію та вивчати її почав в Колумбійському університеті:
У мене завжди був міцний зв'язок із мистецтвом, літературою. Нарешті, я зміг це зробити великою частиною свого життя
Знаєте, що цікаво?
Навіть Нобелівська премія "не відкриває всі двері". Як каже Роалд Гоффман:
Це інший світ. Коли я пишу наукову статтю, у половині випадків її надрукують в журналі, в якому я хочу. А з віршами важче. Часом я надсилаю вірш у 10-15 журналів, поки його приймуть, якщо взагалі приймуть. І мої наукові досягнення мені абсолютно не допомагають, що добре
І наостанок...
При написанні використовували:
Ворожко Т. 80-річний нобелівський лауреат, який народився у Золочеві, хоче допомогти «Батьківщині - Україні». - Режим доступу: https://ukrainian.voanews.com/.../roald.../4016239.html

Має певні надії, але поки що - тримає інтригу ваша Золочівщина#digest!



Немає коментарів:

Дописати коментар

Теофіл Копистинський: до 180-річчя від дня народження українського художника

Самобутній талант Теофіла Копистинського - одного із провідних художників України ІІ пол. ХІХ-поч. ХХ ст., виявився у різних видах і жанрах ...