середу, 11 травня 2022 р.

Краєзнавча книжкова полиця # Краю мій рідний, Україно моя / Михайло Гульоватий

Гульоватий М. Краю мій рідний, Україно моя [Текст] : поезія / Михайло Гульоватий. - Тернопіль : Палітра, 2012. - 112 с.

То ж об'єднаймося, брати мої і сестри милі,
В єдиний фронт, в велику силу ту святу,
Дамо ми разом відсіч тій ворожій силі,
І Україну українську побудуємо свою!
(Михайло Гульоватий)

Шановні краєлюби та краєлюбки! 
Сьогодні у рубриці #biblio_край знайомимо вас з поетичною збіркою "КРАЮ МІЙ РІДНИЙ, УКРАЇНО МОЯ" Михайла Гульоватого, у якій знайшли своє відображення щира любов до рідного краю, до України, переживання за краще майбутнє українського народу.

Михайло Гульоватий - педагог, самодіяльний поет та композитор. Викладач Золочівської музичної школи, її директор (1981-1993 рр.). "Незмінний організатор і учасник всіх святкових концертів, прекрасний соліст, керівник колективів художньої самодіяльності та вчительського хору району", - пише у передмові до видання літераторка Ольга Кіс.

Патріотичні вірші, пейзажна лірика та філософські твори, що вміщені у збірці проникнуті вірою автора СИЛУ, МОГУТНІСТЬ та НЕПЕРЕМОЖНІСТЬ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ!




Немає коментарів:

Дописати коментар

Теофіл Копистинський: до 180-річчя від дня народження українського художника

Самобутній талант Теофіла Копистинського - одного із провідних художників України ІІ пол. ХІХ-поч. ХХ ст., виявився у різних видах і жанрах ...